Veelgestelde vragen2022-11-25T14:34:43+00:00

BESTELLING EN LEVERING

Wat zijn de verzendkosten?2022-11-25T08:11:40+00:00

De vermelde prijzen bij onze producten zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

Nederland: 6,95 voor bestellingen onder de 75,-. Gratis voor de bestellingen vanaf 75,-.
België: 10,95 voor bestellingen onder de 75,-. Gratis voor bestellingen vanaf 75,-.

Wat is de levertijd?2022-11-25T08:21:34+00:00

Voor 15:00 uur besteld, is de zelfde dag ingepakt en verzonden. *uitzonderingen daargelaten.

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL. Bezorging vindt plaats op maandag tot en met zaterdag tot 21.30 uur. Helaas kunnen we het moment van aflevering niet garanderen.

Kan ik mijn bestelling annuleren of aanpassen?2022-11-25T08:13:46+00:00

Omdat de bestellingen worden doorgestuurd is het niet mogelijk om afgeronde bestellingen zelf te annuleren of aan te passen.

Als je vóór 15:00 uur een aanpassing wilt doen aan je bestelling, stuur dan een e-mail naar info@theveganbeautystore.nl of stuur een WhatsApp bericht naar 06 23 99 70 86.

Ik wil een product bestellen, die niet (meer) in het assortiment zit. Wat nu?2022-11-25T08:14:52+00:00

Alleen de beste producten met bewezen werkzame ingrediënten zijn te koop bij The Vegan Beauty Store. Daarnaast zijn we altijd opzoek naar nieuwe producten.

Het kan soms voorkomen dat een product vervangen wordt door een verbetert product.

Mocht je opzoek zijn naar specifiek product, neem dan gerust contact met ons op via info@theveganbeautystore.nl.

Kan ik mijn bestelling ergens anders laten afleveren?2022-11-25T08:15:56+00:00

Je kunt je bestelling ergens anders laten afleveren door het afleveradres te wijzigen.

Als je je bestelling wilt laten afleveren op een afhaalpunt, kun je dit wijzigen aan de hand van de e-mail die je ontvangt van onze vervoerder na de eerste scan van het pakket.

Help, ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven! Wat nu?2022-11-25T08:16:38+00:00

Dit kan natuurlijk altijd gebeuren! Neem dan zo snel mogelijk contact op met ons. Je kan contact opnemen via e-mail info@theveganbeautystore.nl of stuur een WhatsApp bericht naar 06 23 99 70 86. Dan proberen wij je bestelling nog aan te passen (vóór 15:00 uur).

Ik ben een bestelling geplaatst, maar geen bestelbevestiging ontvangen. Wat moet ik doen?2022-11-25T08:17:23+00:00

Soms komt de bestelbevestiging terecht in de ongewenste mailbox. Controleer deze mailbox.

Als ook daar de bestelbevestiging niet te voorschijn komt, neem dan contact op via info@theveganbeautystore.nl.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wat moet ik doen?2022-11-25T08:18:06+00:00

Dit is uiteraard niet onze bedoeling en vinden we natuurlijk erg vervelend. Stuur een e-mail naar info@theveganbeautyhouse.nl of stuur een WhatsApp bericht naar 06 23 99 70 86, dan zorgen wij ervoor dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost.

Mijn bestelling klopt niet, wat nu?2022-11-25T08:20:07+00:00

Wat vervelend! Gelukkig komt dit bijna nooit voor. Onze bestellingen worden met zorg ingepakt, maar het blijft mensenwerk.

Controleer eerst je bestelbon, om te checken welk product er mist. Heb je een ander product ontvangen dan je hebt besteld of mis je een product die wel op je bestelbon staat? Neem dan contact op via info@theveganbeautystore.nl, dan zorgen wij ervoor dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost.

LET OP! Alleen ongeopende en opgebruikte producten nemen wij retour! De producten mogen niet onrechtmatig in gebruik worden genomen en nadien worden aangemeld als retour. We stellen de kwaliteit van onze producten voorop en deze kunnen na gebruik helaas niet meer verkocht worden.

Ik heb een verkeerd/beschadigd of defect product ontvangen. Wat nu?2022-11-25T08:19:15+00:00

Dat is niet onze bedoeling! Gelukkig komt dit bijna nooit voor. Om je goed te kunnen helpen vragen we je contact op te nemen met info@theveganbeautystore.nl en vul ons retourformulier in. Zou je een foto mee willen sturen van het beschadigde of defecte product? Dit zou ons enorm helpen! Hiermee kunnen wij achterhalen waar het fout is gegaan en eventueel contact opnemenmet onze leverancier.

LET OP! De producten mogen niet onrechtmatig in gebruik worden genomen en nadien worden aangemeld als retour. We stellen de kwaliteit van onze producten voorop en deze kunnen na gebruik helaas niet meer verkocht worden.

BETAALMETHODEN

Welke betaalmogelijkheden zijn er?2022-11-25T08:24:47+00:00

Om jouw betalingen zo veilig te laten verlopen is er gekozen voor Mollie. Je betaald hiermee veilig, snel en simpel in een vertrouwde internet betaalomgeving en zonder extra betaalkosten.

De volgende betaalmethoden zijn beschikbaar:

  • Kredietkaarten (VISA, MasterCard, Maestro)
    Je kredietkaart gegevens worden beveiligd verstuurd via een beveiligde server.
  • iDEAL
    Je betaalt via iDEAL snel, makkelijk en betrouwbaar.
  • Klarna Achteraf Betalen
    Betaal je bestelling veilig achteraf met Klarna Achteraf Betalen.
Hoe kan ik een kortingscode inleveren?2022-11-25T08:25:36+00:00

Het inwisselen van een kortingscode of cadeaubon is mogelijk. Als je producten in je winkelmandje hebt geplaatst, krijg je een vakje te zien waar je de code kan opgeven. Vergeet niet dat een kortingscode altijd persoonsgebonden is en dat je deze eenmalig kan gebruiken.

VERZENDING

Ik woon niet in Nederland of België. Kan ik een bestelling plaatsen?2022-11-25T08:27:14+00:00

Helaas verzend The Vegan Beauty Store (nog) geen producten buiten Nederland en België. Wellicht in de toekomst komt hier verandering in. Neem in ieder geval contact met ons op, zodat we kunnen kijken wat we voor je kunnen betekenen. Stuur een e-mail naar info@theveganbeautystore.nl.

Ik woon in België. Kan ik een bestelling plaatsen?2022-11-25T08:26:29+00:00

Natuurlijk! De verzendkosten voor België zijn 10,95 voor bestellingen onder de 75,-. Voor bestellingen boven de 75,- is de verzending gratis.

RETOUREN

Kan ik mijn product omruilen?2022-11-25T08:28:32+00:00

Dit is helemaal geen probleem! Stuur hiervoor een e-mail naar info@theveganbeautystore.nl en vul ons retourformulier in. Wel dien je zelf de kosten voor terugzending van het product te voldoen.

Kan ik mijn bestelling retour sturen?2022-11-25T08:27:54+00:00

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Misschien omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom je bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden van je retour ook is, je hebt recht je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te annuleren. Mits het product nog gesloten is en de verpakking geen beschadiging heeft opgelopen.

Je hebt na de annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag retour. De kosten voor retour zijn voor eigen rekening.

Vul ons retourformulier in, zodat wij jouw retourzending goed kunnen verwerken bij ontvangst.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorbereken. Behandel het product daarom met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour verpakt is.

GARANTIE & KLACHTEN

Heb ik garantie op mijn bestelling?2022-11-25T08:29:05+00:00

Wij doen ons uiterste best om je producten in topconditie af te leveren. Toch komt het wel eens voor dat een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt, waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.

Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Waar kan ik terecht met een klacht?2022-11-25T08:29:39+00:00

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal volgens plan gaat, maar hier kunnen we alleen maar weer van leren! We raden je aan om contact met ons op te nemen, zodat wij hier samen tot een oplossing te komen. Je kunt dan een e-mail sturen naar info@theveganbeautystore.nl.


Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

PRODUCTEN

Kan ik ook samples of proefverpakking kopen?2022-11-25T13:14:27+00:00

Van sommige producten zijn er mini verpakking te verkrijgen. Helaas is er niet van alle producten in de webshop een mini verpakking te verkrijgen. Mocht je op zoek zijn naar een sample van een specifiek product, bekijk dan even in onze webshop onder ‘Samples’.

Zit de sample die je zocht er niet bij? Neem dan contact op met ons, dan kunnen we kijken wat we voor je kunnen doen. Stuur een e-mail naar info@theveganbeautystore.nl.

Hoe weet ik welke producten het meest geschikt zijn voor mijn huid?2022-11-25T13:15:20+00:00

In onze webshop vind je producten per producttype. De producten die je daar vind zijn geselecteerd op huidtype en op basis van de ingrediënten die je de producten bevatten. Ook is hierbij gekeken naar de percentage van de werkzame stoffen in een product.

De keuze van producten kan soms lastig zijn. Mocht je hier zelf niet uit komen, neem dan contact met ons op voor een vrijblijvend advies. Stuur een e-mail naar info@theveganbeautyhouse.nl of vul ons huidadviesformulier in.

Hoe weet ik in welke volgorde ik producten moet gebruiken?
2022-11-25T13:16:28+00:00

Bij alle producten in onze eigen webshop, vind je onder het kopje ‘Type product’ wat het product
inluid. Bijvoorbeeld ‘Cleanser’ of ‘Dagcrème’. Verder staat op de achterkant van elk product hoe
je deze het beste kunt gebruiken, lees daarom deze informatie goed door.

Als basis kun je de volgende volgorde aanhouden:

OCHTEND
• Reinigen met cleanser 1
• Reinigen met cleanere 2
• Serum
• Oogcrème
• Dagcrème met SPF
• Make-up

AVOND
• Reinigen met cleaner 1
• Reinigen met cleaner 2
• Serum
• Nachtcrème

Een exfoliant of masker kun je het beste ’s avonds gebruiken na het reinigen van je huid, maar voor het gebruik van je serum en nachtcrème.

Als je meerdere producten tegelijk hebt aangeschaft, maar je twijfelt over de volgorde of dat je ze tegelijk kan gebruiken, neem dan contact met ons op via info@theveganbeautystore.nl.

Welke producten kan ik gebruiken tijdens mijn zwangerschap?
2022-11-25T13:17:08+00:00

Er zijn heel veel producten die je gewoon kunt gebruiken tijdens je zwangerschap. Veel meer dan je denkt!

Per product staat genoteerd of het product gebruikt kan worden tijdens een zwangerschap. Heb je toch nog vragen over een product, neem dan gerust contact met ons op. Stuur een e-mail naar info@theveganbeautystore.nl of stuur een WhatsApp bericht naar 06 23 99 70 86.

Een product is uitverkocht, hoe snel wordt het weer bevoorraad?
2022-11-25T13:18:44+00:00

We streven er naar om iedere week onze voorraad weer bevoorraad te hebben. Als een product is uitverkocht, houd dan zeker de webshop in de gaten.

Uiteraard mag je ons ook een bericht sturen, dan laten we het je zo snel mogelijk weten wanneer we verwachten dat jou product weer op voorraad is.

Hoe snel zie ik resultaat?
2022-11-25T13:19:26+00:00

Dit is afhankelijk van de huid, het huiddoel, huidtype enzovoorts. Bij de meeste klanten merken we dat na 2 maanden al een mooi resultaat te zien is!

Ik gebruik alle producten, maar zie geen verschil. Wat moet ik doen?2022-11-25T13:20:34+00:00

Huidverbetering kost tijd. Sommige producten hebben een aanlooptijd nodig. Ook is het van belang dat je een product op de juiste manier gebruikt.

Doe je er alles aan zoals geadviseerd en/of voorgeschreven en zie je nog steeds geen verschil? Neem dan contact met ons op per e-mail info@theveganbeautystore.nl of WhatsApp 06 23 99 70 86. We kijken en denken graag met je mee!

Soms is het even zoeken naar de juiste producten voor je huid, maar we helpen je hier graag mee verder.

Ik wil een product cadeau geven. Wat raad je aan?
2022-11-25T13:21:16+00:00

Huidverzorging cadeau geven kan soms lastig zijn. Iedere huid is uniek en daarmee anders. Om miskopen te voorkomen kun je het beste een cadeaubon aanschaffen in onze webshop. Hiermee kan de ‘gelukkige’ zelf kijken wat hij/zij nodig heeft en bestellen in de webshop.

Onze cadeaubonnen worden met zorg ingepakt en hier zitten altijd een aantal miniaturen bij!

Kan ik ook een cadeaubon kopen?
2022-11-25T13:21:59+00:00

Natuurlijk! In onze webshop vind je verschillende cadeaubonnen met een waarde tussen de €25,- en €150,-. Deze kun je vinden in onze webshop onder ‘Gift Card’.

contact-the-vegan-beauty-store

DON’T BE SHY

Heb je een vraag, opmerking, suggestie of wil je ons graag wat vertellen? Neem dan gerust contact met ons op, we helpen je graag verder!

Titel

Ga naar de bovenkant